Didelis AČIŪ Daliai

Geriau vėliau negu niekad. Visų KVA narių (net tų, kurie nedalyvavo 6-ojo gimtadienio šventėje) vardu noriu padėkoti Daliai už fantastinį savaitgalį, kurį mes praleidome Ignalinos apylinkėse. Jau pats  sutikimas su rūkytos bebro uodegos užkandžiu, keptomis sraigėmis ir ežero žuvų žuviene (ar nurijote seilę tie, kurie nedalyvavote?:) nuteikė pasakai. O ji, prasidėjusi miesto bibliotekoje, kur  Dalia jau antras mėnuo rodo ignaliniečiams savo gražiausias varlytes, tęsėsi net dvi dienas. Pirmąją dieną pradėjome nuo ekskursijos po Ignalinos apylinkes: pasigrožėjome Ignu ir Lina, nusifotografavome prie Trakiškių ažuolo išvartos, prisiplakėme prie bitininkų Stripeikių bitininkystės muziejuje, todėl patekome į Zitos Kelmickaitės „Ryto suktinį“, pabraidėme Sravinaičio ežere prie Ginučių malūno užtvankos, lipome ant Ledakalnio ir Ginučių piliakalnio,  prisiprašėme įleidžiami į unikalią medinę Palūšės bažnyčią (įsivaizduokit, pastatyta apie 1750 m. be vienos vinies), kol pasiekėme svetingą Prano sodybą Ažušilės kaime.

Ten jau viskas vyko kaip visada: susineštinės vaišės su daugybe įvairiausių skonių „varliškų“ valgių ir gėrimų ant stalo, metinis susirinkimas, planai ateičiai, jubiliatų sveikinimai ir apdovanojimai. Po to sekė konkursai (šiemet mūsų ponios parodė ypatingą išradingumą pasigaminusios  ir pristatinėdamos „varliškas“ kuprines, žr. nuotraukas), šokiai ir žaidimai, kol visi ramiai užmigo kurkiant varlėms nuo gretimo ežerėlio.

Ne ką prasčiau varlės kurkė ir sekmadienio rytą, bet nelabai turėjome laiko klausytis šios ausiai malonios muzikos. Paskubomis  kėlėmės, pusryčiavome ką tik iškeptais šašlykais (ačiū Sigitui ir Virgiui:), nuleidome stovyklos KVA vėliavą ir vėl į kelionę… Mūsų dar laukė viešnagė Paukščių kaime ir Plaktukų muziejus Linkmenyse  (pasirodo trečias pagal dydį pasaulyje po Aliaskos (JAV) ir Austalijos muziejų – gal kas žinote, kiek iš viso pasaulyje yra plaktukų muziejų:). Perduoti įspūdžius iš Paukščių kaimo žodžiais neįmanoma, bet mes dar ilgai prisiminsime šeimininkės pasakojimus, šeimininko juokus bei kiaušinienę iš įvairiausių kiaušinių – nuo putpelės iki žasies.

O dar ilgiau prisiminsime svetingus Dalios namus su milžiniška varlių kolecija – ten mes atsisveikinome iki kito karto, Manau, kad tie, kurie praleido tą savaitgalį kartu, jau laukia naujų susitikimų ir nuotykių kitame Lietuvos kampelyje (jei planai nepasikeis, septintasis gimtadienis Alytuje!), o tie, kurie nebuvo – pažiūrės nuotraukas  ir pradės ruoštis į kelionę.